Klachten en complimenten
In de KNMP folder ‘klachten over uw apotheek’ leest u wat u kunt doen met uw onvrede of klacht over uw apotheek. Deze folder is verkrijgbaar in uw Medsen apotheek. Uw apotheker is u graag behulpzaam bij het oplossen van uw klacht.
Wanneer u een klacht heeft
Bespreek de klacht altijd met de apotheker en/of de apothekersassistente in uw apotheek. Dat kan ook als een klacht over een medewerker van de apotheek gaat. Als uw apotheker niet weet dat u ontevreden bent, kan hij of zij ook niet proberen de klacht op te lossen.
Heeft u een klacht over uw apotheek? U kunt er iets mee doen, praat erover met uw apotheker. Alle Medsen apotheken hebben een klachtenregistratie systeem in de apotheek. Wanneer er een klacht gemeld wordt, zal de apotheker/apothekersassistente een digitaal klachtenformulier invullen en de klacht op gepaste manier afhandelen. Uiteraard vindt er terugkoppeling naar u plaats.
Wacht u niet te lang met het indienen van een klacht. Hoe langer u wacht, hoe lastiger het wordt om precies te achterhalen wat er is gebeurd.
Komt u er samen niet uit? Lees meer over de klachten en geschillenregeling van de apotheek. De volledige tekst van de klachtenregeling openbare apotheken kunt u hier downloaden.
Wanneer u een compliment heeft voor uw apotheekteam horen wij dit uiteraard ook graag!